8/12/07

بنت وولد فى الجامعه مش مقتنعه




قصه مش جديده وحكايه مش غريبه الولد يتعرف على البنت طبعا عاوز يخرج ويدخل ويتكلم ويتصل بليل الخ الخ الخ والبنت حبيت الولد والولد حب البنت طبعاده كله كلام فاضى اللى عاوز حد بيدخل من الباب وتأتى القصه كالتالى تعرفى يا شهيره ان محسن بيحبنى جدا لاء وبيخاف عليه موت واحنا خرجين من ورابابا وماما اتخانق معايا عشان بضحك بصوت عالى لاء وايه وعدنى 2مليون مره هيجى البيت اسكتى محسن ده حكايه طيب وبيحبنى وهى بتاكل رز بلبن وبتقنع نفسها بعد 3 شهور شفتى يا شهيره محسن راح يتكلم مع سعاد ويخرج معاها واكلمه يقولى موعدتكيش بحاجه يا بنتى مش انتى بتقولى طيب وكويس وراجل وابن حلال انا قولت كده ده انا كنت بسكت نفسى هوه ده راجل هوه ده يعرف حاجه ده اكلنى لحم ورمانى عظم وحبت كبده ده ميناسيبنيش اساسا يا نهار ابيض هوه انا معقول ارضى لنفسى الواد ده ده انا جايلى سيد سيده وتبدء قصه اخرى بنفس النظام 24 قدم اللى عاوزه اقوله ان البنت حياء وكرامه وعفه واخلاق بعيد عن انى مش مقتنعه بطريقه سعاد ومدحت اوعوا تقولوا مين اكيد برده قصه تانيه بس الحب قبل ان يكون مشاعر فهو اخلاق مش معنى ان ميكونش فيه نصيب يبقى نذكر الاخرين بأسؤ مافيم لازم نعرف اللى كان موجود فى يوم من الايام كان سر لشخصين وعموما معروف لو سعاد عرفت مدحت بنفس طريقة محسن وبتعه اكيد مش هيكون فى اخلاق لانها محاولتش تحافظ على حيائها وعفتها وكرامتها فمتنتظرش انها تحافظ على السر وبدعى من قلبى ربنا يعف شباب وبنات المسلمين

No comments: